Poradna - VBA - jak zkopírovat oblast z Excelu do mailu
Vložení příspěvkuhlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto téma
VBA - jak zkopírovat oblast z Excelu do mailu - diskuze na toto téma |
Ahoj, poraďte prosím. Snažím se dát dokupy makro, které zkopíruje oblast v Excelu a tu následně vloží do těla nového mailu. V tuto chvíli to funguje tak, že makro zkopíruje data, otevře mail, do něj vepíše adresu, hlavičku a do těla namísto tabulky vloží "-1". Lámal jsem si s tím hlavu celou noc a nezprovoznil jsem to...
Napadá vás něco?
Sub tabulkadomailu()
Dim objOutlook, objMsg, objNameSpace, objFolder, strOutput, strSubject, StrMsg
poslednito = Cells(Rows.Count, "B").End(xlUp).Row
StrMsg = ActiveSheet.Range("I1:B" & poslednito).Copy
StrSbj = ActiveSheet.Range("Q17") 'hlavička mailu
Const olMailItem = 0
Set objOutlook = CreateObject("Outlook.application")
Set objNameSpace = objOutlook.GetNameSpace("MAPI")
Set objMsg = objOutlook.CreateItem(olMailItem)
objMsg.To = "mujmail@mail.cz"
objMsg.Display
objMsg.HTMLBody = StrMsg
objMsg.Subject = StrSbj
End Sub
Z použitej oblasti na liste by mal vytvoriť email - asi ho dá do Pošty na odoslanie. Ja nemám aktívny Outlook, tak len teoreticky ... viď súbor Odpověď |