Poradna - MS Access - zadání objednávky s více položkami
Vložení příspěvkuhlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto téma
MS Access - zadání objednávky s více položkami - diskuze na toto téma |
Ahoj. Pokouším se něco naučit v MS Access a pokusit se vytvořit pro zkušené jedince jednoduchý program :D . Narazail jsem ale na problém.
Chtěl bych vytvořit formulář na zadávání objednávek. S tím, že by objednávka měla dejme tomu 4 položky. Tzn....chtěl bych zadat ve formuláři pouze jednou jejich spolčné informace ( datum zadání, zákaník, externí číslo objendávky, interní číslo objednávky) a potom libovolně dle počtu položek v obejdávce ke každé ( rozměr,název, počet ks, termín)
A cílem by mělo být, abych si ve finále dokázal otevřít přehled všech zadaných objednávek v tabulce.
Dokázal by mi někdo pomoct, nebo nasměrovat jak toho docílit?
Díky za každou radu
formluář: http://www.pixhost.org/show/67/32177400_formular.jpg
přehled: http://www.pixhost.org/show/67/32177401_obj.jpg Ahoj Honzo,
Je to docela jednoduché. Potřebuješ k tomu 3 tabulky a průvodce formulářem.
Pochopitelně u tabulek musíš upravit relace. Otevři formulář „Objednávka“ v přiložené příloze a můžeš zadávat dodavatele, objednávky a výrobky.
„Ahoj. Pokouším se něco naučit v MS Access a pokusit se vytvořit pro zkušené jedince jednoduchý program“.
Program vytvořený v MS ACCESS je něco úplně jiného, než obyčejný formulář pro sběr dat. Tam se bez znalostí VBA dál nedostaneš. Podívej se na to a dej vědět.
Odpověď |