WWW pro školy
Jak na Office - tutoriály, video návody











Vytvoř si párové triko

Poradna - Při přidání řádku automatické roztažení tabulky ?

hlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto téma
Při přidání řádku automatické roztažení tabulky ? - diskuze na toto téma
Dobrý den, nevím si rady s jedním krokem. Mám vytvořenou objednávkový formulář v Excelu. Objednávka je cíleně vytvořena na jednom listu A4. Když zadávám položky do objednávky, a už je jich v buňce více, data se posouvají mimo buňku někam do ztracena. Je možnost nastavit tabulku tak aby se při entrování automaticky rozšiřovala (posouvala) jako ve wordu ? Děkuji

elninoslov | 3.11.2015 13:29  
 
 
"... už je jich v buňce více..." To si neviem predstaviť, ako sa robí objednávka, a vkladajú sa položky do jednej bunky. Každá položka predsa musí byť v samostatnej bunke. Ak ale chcete mať text v jednej bunke zalomený, čiže bunka sa bude zvyšovať podľa množstva textu, tak treba nastaviť jej formát pravý klik - Formátovať bunky - Zarovnanie - Zalomiť text. Alebo zalomenie textu môžete pri písaní v bunke urobiť tak, že stlačíte namiesto ENTER, kombináciu ľavý Alt+ENTER, a to Vás posunie o riadok na v tej istej bunke. Ak chcete aby sa zväčšoval počet buniek v tabuľke aj s príslušnými vzorcami, tak preveďte tabuľku na Tabuľku (označiť aj s popisom stĺpcov, Vložiť - Tabuľka), a potom stačí buď niekde v tabuľke vložiť riadok (pravý klik na číslo riadku - Vložiť) alebo pripísať nové hodnoty za posledný riadok Tabuľky, a Tabuľka sa sama rozšíri aj s formátovaním a vzorcami. Ak to nemôže byť Tabuľka, tak potom pridávať riadky jedine makrom. Pridajte prílohu, a pozrieme sa na to.
Odpověď