Poradna - Import dat z několika souborů Excel do jednoho reportovacího
hlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto témaImport dat z několika souborů Excel do jednoho reportovacího - diskuze na toto téma |
Ahoj, prosím a radu s jedním řešením na Excelu. Mám několik různých souborů Excel, na každém z nich pracuje jiný tým kolegů. Snažíme se vymyslet, jak pro šéfa např. každý večer z těchto (celkem 6) souborů Excel vždy připravit jeden pospojovaný, jde o to, že mohou i přibývat řádky, tak nejde klasicky použít = .
Prostě víceméně něco, co by automaticky vložilo např. po uložení každého souboru danou oblast do centrálního reportu.
díky moc, moc prosím o radu Sú napr. možnosti vytvoriť súbor u šéfa s =(odkaz na bunky u kolegov s listami pomenovanými rovnako) a súčasne ich podmienečne naformátovať že ak je bunka prázdna, bude tam BIELY font, čiže nebude nič čo by vizuálne vzhľad listu kazilo.
Ďalšia možnosť je použiť makro na sústredenie súborov do jedného adresára a spojenie všetkých listov do jedného súboru. Výhodné by bolo ak listy od kolegov už mali vopred rôzne naázvy pre ich jednoduchšie identifikovanie v konečnom súbore. Napr. listy p.Kolena by sa volali "Koleno_predaj" "Koleno_výroba" alebo "KOL_2014.08.17_Trzby" a podobne. Odpověď |