Poradna - Automatické seřazení řádků dle data po spuštění MS Excel
hlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto témaAutomatické seřazení řádků dle data po spuštění MS Excel - diskuze na toto téma |
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o radu, umí Excel za pomoci nějaké funkce, aby se mi po uzavření Excelu, resp. při novém zpuštění automaticky seřadily řádky dle data?
V práci máme ve sdíleném prostoru tabulku, kde kolegové zapisují plánované akce, ale běžně se stává, že je neřadí podle data konání, ale napíší je na konec tabulky, což v praxi způsobuje komplikaci. Snažím se průběžně seřadit data pomocí funkce „seřadit“, ale není možné, abych to dělal 7 dnů v týdnu (kdy dochází k průběžným zápisům). Bohužel někteří kolegové jsou na tom s počítačovou gramotností dost špatně a už jen to, že něco zapíší do předepsané tabulky je maximum možného, tj. aby využívali funkce seřadit či aby vložili řádek mezi dva zaznamenané termíny tak, aby docházelo k časové posloupnosti se mi nepodaří u některých prosadit.
Proto by mě zajímalo, zda existuje nějaká funkce, kterou bych mohl využít, kdy by při každém novém zapnutí došlo k automatickému seřazení řádků podle data konání.
Předem Vám moc děkuji 1) Vytvořit si kopii souboru. 2) Zapnout záznamník maker a provést "ruční" seřazení dat jako doposud. 3) Vypnout záznam makra. 4) Otestovat funkčnost makra než bude nasazeno do "ostrého provozu". 5) Při správné funkčnosti makro vložit do příslušného souboru a jeho spuštění navázat na otevření sešitu (Workbook_Open). Odpověď |