Poradna - excel databáze
hlavní kategorie | zpět | + odpovědět na toto témaexcel databáze - diskuze na toto téma |
Ahoj všem. S excelem jsem samouk a teď zjišťuji, jak si vytvořit databázi. Bohužel ve vyhledávání na googlu buď nevím, jak nazvat co potřebuji, nebo nemám štěstí.
No k věci.
Mám sešit s několika listy:
List1 - Data - sem si do 7mi tabulek překopíruji data, s kterými chci pracovat
List2 - Generátor - ty vložená data ze 7mi tabulek přechroupe, posčítá, přiřadí k lidem atd atd a ukáže mi je v jedné tabulce ...
List3 - Databáze - sem ručně kopíruji data z generátoru, která už mi následně vytváří grafy a podobné detailní informace.
Moje otázka zní:
1. Jaký kód mám vložit do makra pro automatizování List2 (generátor), aby mi data ukládal do Listu3 (databáze) pomocí jednoho tlačítka. Aktuálně si je tam musím vkládat ručně (ctrl+c a ctrl+v). Chtěl bych tedy 1 tlačítko, které mi ty data do databáze vloží automaticky.
Našel jsem makro pro kopírování z listu do listu pomocí tlačítka, ale už bohužel né, aby vždy vytvářel nový řádek pod sebe a tvořil z toho databázi.
2. otázka v komentáři. 2. Otázka zní: Když už mi pomůžete s ukládáním dat do Listu3 - databáze. Tak pak ještě dotaz. Když si vytvořím jednodušeji další Listy -> List3 - 1. Měsíc , List4 - 2. Měsíc, List5 - 3. Měsíc atd ... A každý z nich bude samostatná databáze pro leden až prosinec... Jak z toho Listu2 (generátor) ty data třídit podle vloženého měsíce? Tzv přidávám data a generuji je v Lednu, tak se to automaticky vloží do databáze List3 - 1. Měsíc, Když v únoru tak do Databáze List4 - 2. Měsíc ... atd.... Předem mockrát děkuji za pomoc Odpověď Musíte priložiť reálne vyzerajúcu anonymizovanú prílohu. Musí byť vidno, aký typ a rozsah kde je. Či sú to tabuľky alebo Objekty Tabuľky, či sú použité filtre.. Ďalej určiť rozhodujúci stĺpec pre určenie posl. riadu... Pri jednom spracovaní bude v generátore viac mesiacov? To je množstvo vecí, ktoré potrebujeme pri riešení vedieť. Odpověď |